16 Mart 2009 Pazartesi

pembe pancurlu bi şablonumuz olsun istedim, kötü mü ettim?

arendt ve freedom falan filan tabii, bu gecenin konusu ama bi yandan da şablonlar.

beraber taşınılan bir eve halı, perde, ne biliyim banyo kaplaması, duvar posteri, teflon tencere (hiç "beraber" taşınmadım eve, cahilim, evet) seçmek gibi bir şey olsa gerek bu.

bende şöyle bir şeyler var, bakın bakalım:



(şaka şaka)

(işte bu) (yaşasın kolektif ayak fetişizmi!)


(marka bağımlılığı kötü bişey olsa da...)


(neden "erkek bilogu" olduğunu anlamadığım için)


(birkaç iyi adam gidiyormuş berbere)


(bunu çok sevdim ama başlık büyük harf olursa "degil" olur. olmaz yani. şablonu degillemek...)

daha da çıkar kesin, taramalarım sürecek, eyçtiemel ustası arkadaşları (eyçti emel, direkt beyaz türk feminist bakırköy muhtar adayı ismi) yeşil sahalarda görmek isteriz.

yeşil çoraplarıyla

(ikinehir'e istatistik: 6'da 4 ve gittikçe artıyor, durduramıyoruz...)

4 yorum:

oneironette dedi ki...

şimdi birlikte tabak çanak alışverişine çıkmak çok keyifli birşey, ama bir hevesle arayıp bulduklarını göstermek, ahanda bunu aldım süper değil mi demek de süper bir şey.. bu çıkıp gezmeleri takdir ettim o yüzden, bileni var bilmeyeni var :)

benim tek arzum şu olacak: şöyle ferah birşeyler olsun, geniş, enine doğru yani. sonuncuyu ben de sevdim ama dar biraz, olacaksa ayaklar ya da ayaklı birşeyler olabilir..

erkek bilogu ne yaa...

oneironette dedi ki...

o genişlik de sonradan yapılabiliyordur belki, di mi, şimdi aklıma geldi, dedim ya, bileni var bilmeyeni var... en iyisi mi pancurları siz alın, ben sonra bakar beğenirim.

Preguntando caminamos dedi ki...

sanırım şimdiki template hepsinden iyi okunabilirlik anlamında. eğer o templatelardaki koyu tonları açabiliyorsak ve o zaman o templateın hala bi anlamı kalıyorsa o zaman onlardan biri de uygun olabilir. şimdiki template durabilir ancak eni daha geniş bir template tercihimdir. iki de şekil kattık mı şu camiada esamemiz okunur, orası ayrı.

ikinehir dedi ki...

ben esnetip daraltabilir, renk açıp koyultabilirim...html şeysini o kadar çözdüm, ikinehirde de sık sık yaptığım oynamalar bunlar. bele lastik çekerim, paçayı 2 santim yukarı alırım...:)